بانو خبر

اولین پایگاه خبری تحلیلی بانوان و خانواده در استان خوزستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوخبر : دوره تربیت راویان و تبیین جایگاه زن در اسلام در مقایسه با غرب با حضور جمعی از خواهران بسیجی سراسر استان خوزستان در مرکز امامت مجتمع فرهنگی تفریحی فجر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری زنان نیوز از خوزستان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ولیعصر(عج) خوزستان هدف از برگزاری این دوره را تقویت هویت زن مسلمان انقلابی عنوان کرد و گفت: هیچ مکتب، مذهب و دینی برای جایگاه زن به اندازه اسلام تاکید نکرده است.

سمانه جمالپور اظهار کرد: تا زمانی که زن انقلابی و الگوی سوم را به درستی روایت نکنیم همچنان زن ایرانی از سبک زندگی اسلامی و سنتی وارد یک سبک زندگی مدرن غربی می شود چرا که به دنبال یافتن هویتی مستقل برای خویش است و همین موضوع باعث تشتت در هویت زن مسلمان ایرانی می شود.

وی با بیان اینکه در جنگ روایت های امروز بر سر جایگاه زن، نیازمند روایت گری جذاب و صحیح هستیم، افزود: از آنجایی که بانوان کشورمان ظرفیت بسیار بالایی در حوزه روایت گری دارند، تربیت و آموزش صحیح بانوان در زمینه هنر روایت گری بسیار مهم و اثرگذار خواهد بود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد: زنان و دختران علاقمند و مستعد روایتگری در حوزه زن و خانواده ، اساتید و دانشجویان، فرهنگیان و طلاب در اولویت شرکت در این دوره بودند .

جمالپور، مخاطب شناسی، جنگ رسانه ای، زبان رسانه ای و هنری، چگونگی روایت گری موثر، جایگاه زن در اسلام و تمدن اسلامی، الگوهای زن موفق اسلامی، جایگاه زن در غرب و تمدن مادی، پاسخ به شبهات در حوزه جایگاه زن در اسلام و غرب و نیز ارائه عملی روایتگری را از جمله سرفصل های این دوره عنوان کرد.

انتهای پیام

0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
0
لطفا نطرتان را برایمان بنویسید.x

آغاز به کار مجدد پایگاه خبری تحلیلی بانوخبر همزمان با ولادت با سر سعادت امیرالمومنین علیه السلام مبارک باد.