بانو خبر

اولین پایگاه خبری تحلیلی بانوان و خانواده در استان خوزستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوخبر : مریم مراد اسکندری در نشست خبری دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار، اظهار کرد: کنگره ملی زنان تأثیرگذار در کشور برای دومین بار متوالی برگزار می‌شود که در این خصوص هشت کارگروه در حوزه زنان و خانواده تشکیل شده و یک دبیر علمی نیز معرفی شده است که این دبیر موظف است کارگروه‌ها و زیرمجموعه‌های آنها را تشکیل دهد.

وی گفت: در زمینه داوری، کارگروه‌ها حوزه فعالیت خود را بررسی می‌کند و در نهایت از هر کارگروه سه نفر در استان به عنوان برگزیده انتخاب و تجلیل می‌شوند. پس از آن به تهران معرفی شده و در کنار دیگر بانوان استان‌ها داوری می‌شوند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان بیان کرد: خوزستان پنج میلیون نفر جمعیت دارد که بیش از ۲ میلیون نفر آنها را بانوانی تشکیل می‌دهند که بر نیم دیگر جامعه تأثیرگذار هستند لذا برای شناسایی این ظرفیت‌ها، تمام بانوان شاغل و حتی بانوان خانه دار که در محله و خانواده خود تأثیرگذار هستند می‌توانند ثبت نام انجام دهند تا ظرفیت نخبگانی خوب از حوزه زنان جمع بندی کرده و آن‌هایی که مغفول مانده اند را در سطح استان معرفی کنیم.

مراد اسکندری ادامه داد: از ظرفیت این بانوان در راستای پر کردن خلاءها، چالش‌های حوزه زنان و موضوعات مشورتی استفاده می‌شود.

 

منبع : مهر

0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
0
لطفا نطرتان را برایمان بنویسید.x

آغاز به کار مجدد پایگاه خبری تحلیلی بانوخبر همزمان با ولادت با سر سعادت امیرالمومنین علیه السلام مبارک باد.